موسسه ی ما

به دور از هرگونه قلم فرسایی از حسن توجه شما سپاس گزاریم.

درباره ما

موسسه فرهنگی رسانه های دیجیتال …. با نام تجاری …… به شماره ثبت 39352 و شناسه ملی 14006078516 موسسه ای است غیر تجاری که در تاریخ 1395/05/23 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات تجاری استان تهران به ثبت رسیده است.

این موسسه با هدف پایه گذاری سبکی اسلامی ایرانی در حوزه تبلیغات ، موضوع فعالیت ، سند چشم انداز و مأموریّت ذیل را برای خود معیّن نمود و با امید به الطاف الهی و تلاش نیروهای انسانی متعهّد ، خلّاق و متخصّص خود ، با قوّت به سمت آرمان خویش گام برداشته است .

موضوع فعالیت : نشر دیجیتال می باشد که مصادیق فعالیت های آن عبارتند از : - تصدی قراردادن اطلاعات و محتوای دیداری ، شنیداری ، نوشتاری ، و یا ترکیبی از آنها در قالب دیجیتال دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوعات مختلف در معرض عرضه از طریق حامل های دیجیتال نظیر الواح فشرده - تصدی قراردادن محتوای دیجیتال دیداری ، شنیداری ، نوشتاری ویا ترکیبی از آنها در معرض دسترس عموم از طریق شبکه گسترده ی جهانی و شبکه ی ملی اطلاعات و از طریق سامانه پیامک انبوه و شبکه تلفن هوشمند مخابرات دارای مجوز انتشار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - پژوهش مرتبط با موضوع اساسنامه - انجام امور انفورماتیکی و آی تی - طراحی تولید مشاوره و پشتیبانی نرم افزار ها و طرح های انفورماتیکی - عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی - اخذ و اعطای نمایندگی محصولات و خدمات - تأسیس دفاتر شعب در سراسر کشور
  • چشم انداز :
دستیابی به جایگاه برترین موسسه مهندسی – مشاوره ای کشور در حوزه ی تبلیغات ، اطلاع رسانی و بازاریابی ، با پایه گذاری سبکی اسلامی ایرانی در پروژه ای با عنوان شهری با اقتصاد شکوفا که به سبک اطّلاع رسانی تجاری مشهور خواهد گشت .
  • مأموریّت :
- تاسیس مرکز مشاوره و پژوهش های تجارت الکترونیک سیمای ماندگار - نوجویی و خلق راهکارهای نوین علمی ، عملی ، یکپارچه ، مقرون به‌ صرفه ، بومی و موثّر در حوزه تجارت الکترونیک و فن آوری اطلاعات - مهندسی ، تدوین ، آموزش و پیاده سازی ساختاری متمایز از یک سازمان مشاوره ای در زمینه ی تجارت الکترونیک در سراسر کشور - فن آوری و خلق ابزار ها و محرک های ارتباطی جدید و ارائه ی آن به اصناف و مشاغل سراسر کشور ، توسط مشاوران سازمان یافته - بازبینی استراتژی های جاری در اقتصاد خرد کشور همزمان با مشارکت دهی فعالان اقتصادی در پلن های تحقیقاتی مرکز پژوهش ها ، به منظور باز آفرینی استراتژی های نوین اقتصادی - اصلاح سبک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی معمول وتعمیم آن به عموم عرصه های فعالان اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی،ورزشی وهنری کشور - ایجاد تسهیل گری در افزایش فروش و توسعه سهم بازار اصناف و مشاغل
  • خط مشی :
رهبری اخلاق محور و تمایز در بازار روابط عمومی محور
  • استراتژی ها :
بهره برداری از مدل برنامه ریزی و آنالیز ویلیام کوهن : ارائه سلف سرویسی از محصولات ، خدمات و ابزارهای رسانه ای مرسوم به گروههای هدف ، همزمان با بهره گیری از فرآیندهای (R & D) تحقیق و توسعه خدمات و محصولات به لحاظ کمّی و کیفی. بهره برداری از مدل ارزش فیلیپ کاتلر: ارزش آفرینی و خلق فرصتهای جدید درآمد زا برای متعامیلن با توجّه به مفهوم ارزش از دید مشتری
  • دستاوردها :
- هوشمندی و خلاقیّت در ایده پردازی ، طراحی ، تدوین و اجراء اولین شبکه اقتصادی ایران با عنوان شهری با اقتصاد شکوفا - برتری عملیّاتی در تشخیص زنجیره ارزش مشتریان نسبت به حوزه ی فعالیت ایشان اعم از اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری در مناطق مختلف جغرافیایی کشور - پایه گذار فناوری IPSP - خلق مولتی مدیای رسانه ای با عنوان بیلبورد جیبی - خلق اولین کارت اشتراک دیجیتالی و آنلاین کشور عمده فعالیّتی است که از چندی پیش آغاز و با رو نمایی از پروژه ی شهری با اقتصاد شکوفا و پرده برداری از بیلبورد جیبی ، به سرانجام خواهد رسید .
shadow
    شش ماهه ی اول :
  • آغاز تولید محصولی با عنوان IPSP
  • اتمام پروژه عملیاتی برنامه نویسی شهری با اقتصاد شکوفا
    شش ماهه ی دوم
  • آغاز غیر رسمی فعالیت پروژه شهری با اقتصاد شکوفا
  • فرایند اعطای سرپرستی استانی
  • آغاز فرایند اعطاء 895 نماینده یرسمی در مناطق جغرافیایی کشور
  • جذب سازمانی مشاوران تجارت الکترونیک در سراسر کشور
    • شش ماهه ی اول :
    • انتقال مکان به تهران ، میدان – خیابان – خیابان – خیابان – پلاک – واحد
    • در اختیار گرفتن 2 واحد ، مجموعاً به متراژ 245 متر مربع
    • راه اندازی 2 معاونت تخصّصی شامل :
    • – فنی مهندسی
    • – روابط عمومی
    • راه اندازی حوزه ای تخصّصی در زمینه R & D
    • راه اندازی معاونت آموزش شرکت
    • تنظیم آمیخته ای از خدمات اقتصادی ، فرهنگی ، ورزشی و هنری جهت ارائه به گروه هدف
    • تدوین برنامه ای عملیّاتی به منظور پایه گذاری پروژه ای با عنوان شهری با اقتصاد شکوفا به ترتیب شامل :
    • الف : نوجویی ، ارزش آفرینی و خلق فرصتهای جدید درآمدزا برای متعاملین !
    • ب : تدوین تاکتیک عملیّاتی خاصّی به منظور تشکیل اجماعی استراتژیک ما بین گروه های هدف !
    • ج : تدوین تکنیک عملیّاتی سیستم گردشیِ یکی برای همه ، همه برای یکی !
    • د : تولید ابزار رسانه ای نوینی با عنوان بیلبورد جیبی !
      شش ماهه ی دوم
  • آغاز طراحی و برنامه نویسی پروژه ی ملی شهری با اقتصاد شکوفا
  • به عنوان اولین شبکه اقتصادی کشور
  • در شش ماهه اوّل :

    • انتقال مکان به تهران ، آباد ، مجتمع
    • افزایش تعداد پرسنل تحقیقاتی به : چهار نفر

    در شش ماهه دوّم :

    • ایجاد تحوّلاتی در بطن شرکت در قالب یک دگردیسی
    • بررسی و شناخت نقاط قوّت و ضعف
    • اعمال تغییراتی در بافت و سمت های هیأت مدیره
    • انجام یک هدف گذاری جامع و ترسیم سند چشم انداز
    • تغییر نام شرکت به رایان سفیر پایتخت میعاد
    • تشکیل کارگروه هایی ویژه در حوزه های پژوهشی هدفگذاری شده
    • انجام تحقیقاتی میدانی از حوزه فعّالیّت مشاغل کشور

    تأسیس 17/3/ 1391 با نام شرکت

    • مکان : اسلامشهر مجتمع مهدیه
    • تعداد پرسنل تحقیقاتی : دو نفر
    • رسالت : انجام فعّالیّت های تحقیقاتی